• вул. Джорджа Вашингтона, 7

Як стати косметологом: поради початківцям

Шановні Панянки!

Якщо ваша заповітна мрія дарувати людям красу, а питання, як стати косметологом, для вас найбільш важливе останнім часом, то вистачити мріяти. Прийшла пора починати діяти. Сміливо скажіть: «Хочу стати косметологом!» і йдіть дона на курси. А щоб домогтися успіху, необхідно докласти зусилля, про це і поговоримо.

З чого почати шлях до мрії?

Отже, що ж потрібно, щоб стати хорошим косметологом? Пунктів багато, тому про все по порядку і докладно

  • Бажання і певний набір якостей. Для успішної роботи потрібно бути комунікабельною людиною, легко сходитися з людьми, ввічливо і грамотно спілкуватися, бути добрим і чуйним, готовим до будь-яких непередбачених ситуацій. Важливо бути трохи психологом, щоб краще розуміти своїх клієнтів;
  • Курси за улюбленою спеціальністю. Вища освіта – це, безумовно, необхідно. Але так як індустрія краси не стоїть на місці, то важливо підвищувати свою кваліфікацію і розвиватися в професії, тут і допоможуть курси. Тільки вибирайте не тижневі, а солідні, де насправді вчать корисним речам;
  • Практика. Якщо ви тільки отримали вищу медичну освіту, закінчили курси косметології та рветеся в бій, вірніше, на робоче місце, то охолоньте трохи. Перший час вам варто набратися досвіду на знайомих і подруг. Без цього дуже складно починати. А вже якщо ви вирішите «набивати» руку на клієнтах, то будьте готові до того, що їм щось не сподобається, а це негативно позначиться на вашій репутації. Так що спочатку практикуйтеся.
  • Поради по роботі

    Тепер ви знаєте, як стати лікарем-косметологом, навіть вже встигли здобути освіту, знайшли роботу і потихеньку підбираєте клієнтську базу. Але як зробити так, щоб люди ставали постійними відвідувачами?

    Ось деякі поради:

    • Не обіцяйте клієнтам нездійсненного. Тобто, якщо проводите процедуру, то не кажіть, що після неї дама (або чоловік) помолодшає років на 10, а всі зморшки розгладяться. Після такої обіцянки, клієнт, швидше за все, буде незадоволений результатом, так як намечтает собі багато всього. Тому налаштовуйте відвідувачів на реальний результат;
    • У цій професії важливі знання, тому вчіться, якщо є можливість відвідати: курси, семінари, майстер-класи – все це піде тільки на користь;
    • Не намагайтеся заробити якомога більше грошей на клієнтах, не проводите безглуздих процедур. Робіть тільки те, що дійсно необхідно, так ви завоюєте довіру людей;
    • Не придумуйте своїх процедур. В естетичній медицині все вже створено до вас, так що використовуйте препарати так, щоб один посилював ефект іншого, а не навпаки. Проводите всі процедури за розробленою методикою, і все буде добре;
    • Не економите на матеріалах для роботи. Неякісна косметика може підірвати довіру, ви втратите клієнтів і, як наслідок, заробіток;
    • Спілкуйтеся з відвідувачами чемно, але без підлабузництва і нав’язливості. Така фальш дратує не менше, ніж хамство;
    • Якщо жінка, яка прийшла до вас на процедуру безглузда і неприємна особа, то намагайтеся вести себе максимально коректно. Не можна грубити і відповідати різко клієнтці, якщо вже ваші відносини в подальшому не заладятся, а вам буде складно працювати з нею, то намагайтеся спокійно і коректно відмовити в наступному прийомі. Причин можна вигадати безліч: відсутність вільного часу, немає потрібних препаратів і т. д.;
    • Не нав’язуйте відвідувачам розмови по душам. Багато в кріслі косметолога хочуть просто відпочити, дайте людині цю можливість;
    • Якщо ж ваша клієнтка хоче поговорити, то підтримайте бесіду, дайте відповідь на питання. Багато пані хочуть знати про процедуру все і контролювати процес. Діліться інформацією, це має;
    • Не записуйте на один час кілька людей. Клієнти будуть почувати себе некомфортно і «закинуто». Тому під час роботи з однією людиною не відволікайтеся, намагайтеся не відповідати на телефон і не розпорошуватися на дрібниці, будьте уважні та зібрані;
    • Намагайтеся записувати відвідувачів так, щоб їм не доводилося сидіти в черзі. Не змушуйте клієнтів чекати. Це неповага до них та їх особистого часу. Якщо вже так вийшло, що ви трохи затримуєтеся і не можете прийняти відвідувача точно в строк, то обов’язково вибачтесь і попросіть трохи почекати;
    • І останнє. Не «тикайте» клієнту. Це, щонайменше, некультурно і непрофесійно. До відвідувачів звертайтеся шанобливо і тільки на «Ви», нехай навіть і по імені.

    Дотримуючи всі ці рекомендації, ви з легкістю зможете відповісти на питання, як стати хорошим, затребуваним косметологом. Якщо ця професія ваша мрія, то не відступайте, спробуйте – і у вас все вийд

  •  

    Жіночий сайт.