• вул. Джорджа Вашингтона, 7

Який повинен бути професійний імідж косметолога

Спеціаліст у галузі краси повинен подати приклад для своїх клієнтів, тому це буде важливо, щоб створити свій робочий образ. Так, в загальному комунікації мови становлять 20%, мовний жест – 20%, зовнішній вигляд – 55%. Для побудови правильного вигляду фахівців,які працюють в сфері краси, слід притримувати наступних принципів.

 
Посмішка
Посмішка – це відкритість, розуміння, відсутність поганої думки. Ідеально підходить для косметології в салоні краси, особливо під час процедур. Посмішка має бути щирою. Нехай вона охопить все обличчя, припідніме скули, а не виглядає як неподвижна гримаса. Посміхатися варто до кожної кліентки, причому, що це необхідно природньо и індивідуально.

Осанка
Пряма спина і розв’язані плечі призначені відкриттям і необхідною умовою для діалогу. Для того, щоб роз’яснити свої потреби в довільній обстановці, клієнт повинен почувати себе впевнено і спокійно.
В міру відкрита шия
Кращим варіантом є сорочка з відкритим комірчиком або без нього , високий комірчик є символом замкнутості, що неприйнятно для фахівця в області краси. Одяг косметолога повинен бути жіночним, але пристосований, тому від деяких декольте в робочий час слід відмовитися.

Зачіска
Незважаючи на те, що косметолог не є фахівцем в перукакрській справі, як професіонал бізнесу повинен мати аккуратну, адаптовану до форми обличчя зачіску. Здійснити максимальне наближення його форм до ідеальної – овальної.
Аксесуари
Так як біла форма виглядає задовільно, слід оживити її окремим аксесуаром. В ідеалі його потрібно вибрати у відповідності з фірмовим логотипом, квіткою або товарним знаком марки. Це може бути елемент біжутерії Також корисний в професійному плані буде бейдж з ім’ям фахівців і зайнятих фахівців (косметолог, візажист, бьюти-консультант і т.д.).

І, накінець, що найперше гарантує успішну співпрацю з клієнтом – об’єктивні і професійні фрази, демонстраційні можливості знання в своїй сфері знань фахівця.